23 daays

Om 23 dagar tar jag studenten, det känns helt jävla underbart! Igår såg jag "slutet" för första gången ever! Idag har jag en redovisning i psykologi och sen ett läxförhör i Naturkunskap. Sedan nästa fredag har jag de stora sammanfattningsprovet i matte. Det är det viktigaste provet för mig ever, men jag ska klara det!! Men efter det blir det fest :) !!

Idag ska jag köra en liten tjej till stallet i Valsääng, den ridskolan jag red på förr. Det ska bli helt otroligt roligt att få träffa min gamla älskling Kasper igen och se hur liten han egentligen är. Jag tror han är C ponny och jag brukar ju nu rida en helt galet stor häst :)

Loggboken till projektarbetet ska i och för sig vara inne på fredag, fixar jag ihop något snyggt där lär jag få MVG på mitt projektarbete!! Men de gör jag på en timma tror jag sedan blir det matteplugg, jippiiiii! Klarar jag kursen så är det enbart min underbara vän Annas förtjänst. Ingen annans, hon har hjälpt mig sjukt mycket och är världens duktigaste. Känner att jag måste klara det inte bara för min egen skull utan även för henne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0