Inget vettigt, inget vettigt alls!

Jag är verkligen sjukt sugen på att flytta, i natt drömde jag om att jag hittade sjukt fina muggar för 19,90 styck. Jag skulle bara ha dem, tyvärr märkte jag nu att de inte fanns på riktigt.. Segt som faaaen! Jag blir bara mer och mer sugen på Umeå. Men de finns 3 nackdelar: 1, Det är sjuktlångt bort, inte direkt så man kommer hem varannan helg. 2. Det är dyrt att åka dit/hem så många kommer inte ha råd att hälsa på. 3, jag måste ju hyra något möblerat, ingen orkar ju köra upp mina saker, jag som vill han min säng <3 Tyvärr verkar det inte bli så att någon annan vill plugga till hösten, tråkigt värre! Dock kan jag inte heller börja plugga om jag inte får Godkänt i Matte C, vilket tyvärr inte verkar vara det lättaste... Måste försöka få hjälp utav världensbästa Anna Edvardsson, hon verkar mycket mer engagerad än min mattelärare...

Det är så underbart att gå upp när det är ljust ute, snart är det sommar! Då ska jag på festival <3 Dock bara om jag får ett sommarjobb,men det hoppas jag stenhårt på! Det har kommit en massa bra band nu också till både
peace and love och Arvika. Okej att det inte är därför jag åker på festival, men iår ska vi se mer band. Och vad du än fick för tankar nu så tänkte jag förtydliga mig och säga att jag åker dit för att festa och ha kul och träffa sköna människor!

Igår när jag körde hem ifrån Lysekil så kom Ola- Unstoppable på radion. Vilken riktig kanonbra låt det är, jag ska sååå rösta. Fatta om Ola vinner! Kom igen nu alla småfjors rösta så han går vidare! Jag vet bara hans och Salems låtar i melodifestivalen, det hade vart helt okej om han vann också..


Idag vill jag festa, är det någon mer som är sugen är det bara att smsa mig eller något:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0