On my way to school




Har kommit på att "skogvägen" är en sjukt trevlig väg till skolan. Nu när de är minusgrader och snön är hård så blir man ju inte blöt om fötterna heller:)

Jag har matteprov i morgon och jag ligger sjukt risigt till så jag är så himla nervös. Jag har hoppat av Rättskunskapen så jag har bara en lektion på torsdagar. Men det är på eftermiddagen och de är prov idag men jag ska göra det nästa vecka så jag var ledig idag. Men mattestugan som är på torsdagar är såklart as tidigt 8,10-9,30. Så fick gå upp svintidigt och gå dit och gick sedan hem, nu kollar jag på förkväll med världens bästa <3. Sedan blir de plugg resten av dagen, men känner mig småsjuk i

Kul att så många kommenterar  :)

Kommentarer
Postat av: camy

fan de bara väller in kommentarer sötis ;) <3

2010-03-04 @ 16:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0