Jag får liksom ingen ordning på mitt liv

Nu börjar jag smälta lyckan, snart är det allvar som gäller! Jag åker till Brastad idag, så ska jag och pappsen köra en del i Lysekil också.  Jag är inte nervös än, men på tisdag hoppas jag faktiskt att det blir fest!

Jag är rätt grinig på abc-gruppen, min mössa är verkligen ett megafail, och de svarar aldrig på mail! Jag skulle ju uppskatta om jag hinner få en ny innan tiden är inne! Fan vad jag längtar till studenten, gäller bara att bli godkänd i matte C också... Jag har ju redan beställt både skor och klänning, tror säkert inte att de passar bara för att jag var ute i så god tid....


Bjuder på lite snygga bilder ifrån mina första 3 månader i gymnasiet som jag gick på Strömma :)
Det är nog inte så många som tror jag har mjölkat och kört traktor, men visst har jag det! Mina favvisar i klassen på bild med, Carro och Elin <3




Jag saknar min lilla kaninis </3


Kommentarer
Postat av: Carro

cutiepie. gud vad jag saknade dig efter du slutat på strömma! saknar dig fortfarande ska du veta <3

2010-03-13 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0