Inte långt kvar



Behöver jag säga att jag längtar ihjäl mig till studenten? Det ska bli så sanslöst roligt, jag har idag beställt tid för att fixa naglar och hår! Jag tror inte vi har bestämt helt vad vi ska sjunga och vad de ska stå på våra plakat, men jag har för mig det var något bra. Synd vi inte går bygg för jag såg några som förra året hade VÄRLDENS BÄSTA slogan! Något i stil med; Vi är gubbarna från bygg, det är vi som får era döttrar på rygg. Något sånt, så coolt hade det vart att ha den för vi är bara 2 killar i klassen :) Det är ju efter studenten som livet börjar på riktigt, då är man fri så att säga- Fyfan vad underbart, men endå lite scary att man måste vara helt mogen.

Det känns ju inte bättre av att min framtid iprincip hänger på hur de kommer gå på morgondagens matteprov och sen också de resterande 2 proven. Hoppas jag klarar det, jag har fårr hjälp av världens sötaste Anna Edvardsson, hon har verkligen lagt ner tid på mig. Så hoppas verkligen jag klarar de, så hon inte slösat sin tid i onödan.

<3

Kommentarer
Postat av: camy

klassen som alla glömde va de ju ;)

2010-03-04 @ 22:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0