Hej alla sprutluder

JAG FICK G PÅ MATTEPROVET, FYFAN VAD JAG ÄR BÄST. ELLER NEJ JAG ÄR INTE BÄST MIN ÄLSKADE VÄN ANNA EDVARDSSON ÄR BÄST, HON LA I VECKAN NER MASSA TIMMAR PÅ ATT HJÄLPA MIG. TACK VÄRLDENS SÖTASTE <3
FYFAN VAD GLAD JAG BLEV NU, LIVET LEKER.

Jag tappa nu helt tråden, gud vad lycklig jag är! Jag ska nu strax till stallet, vädret är helt underbart. Sedan ska jag och pappa låna farmors bil så ska vi köra långt. Det ska bli ganska kul :) Blir nog körning i morgon också så hela helgen blir nyktert. Men på tisdag vill jag festa!

Igår städa jag rummet grundligt! Jag skrubbade till och med golvet och rensa massa lådor! Så hittade jag en stor  ram som jag gjorde ett jättefint kollage av, med massa nice bilder! Sen har jag 5 småramar med bilder och min Absolut rock står snyggt på hyllan med mina rosa fluffiga handglovar :)

Världens bästa dag idag !!










Veckans favvosar:





<3

Kommentarer
Postat av: 666

Grattis till matteprovet:D

2010-03-07 @ 02:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0