Heeeeyy söötiiis

Studentskor + studentklänning = DONE! Men jag vill ha en klänning på dagen och sedan en på kvällen, så jag måste hitta en till klänning! Jag skickade ju tillbaka min studentmössa för några veckorsen så jag tror att ja får en ny nu i veckan. Hoppas den är fin, värre kan den ju i alla fall inte bli. Jag hatar ABC-gruppen, jag svarade idag på en enkät om vad jag tycker om dem. Jag skrev att jag var missnöjd med alla 7 saker jag beställt....

Idag är det veckans segaste dag, tacka gud att jag inte är bakfull i alla fall! Igår "firade" jag Earth Hour och såg efter/innan det på världens bästa film. The ugly truth, den är helt underbar!

I torsdags var jag på arbetsintervju. Jag hoppas verkligen jag får ett sommarjobb, annars känns det helt hopplöst!

Jag <3 emomusik! Jag älskar dock denna remixen, den känns inte så emo faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0