Life sucks

Vaknade upp igår lördag efter 4 dagar på pencillin och känner fan vad dåligt jag mår. Mamma sa att jag skulle åka till vårdcentralen i Stenungsund, men jag kände inte att jag orkade. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen, tanten jag pratade med sa att jag skulle åka dit endå. Så jag åkte dit, de var tomt tog en kölapp. Hon i kassan ignorera mig så en kvart senare plinga hon fram mig. Går då till väntrummet och hängde där i en timma och en kvart sedan fick jag gå till ett rum. Efter en halvtimma i rummet  så kommer sköterskan och pumpar mig på blod, okej jag överdrev. Sedan efter ytterligare en halvtimma kom doktorn, ÄNTLIGEN. Jag hade suttit på golvet, pallen, stolen och suttit och legat på britsen! Hade mensvärks-smärtor så kunde inte sitta still. Han var väl där inne i kanske tre minuter, han sa iprincip: du har blivit bättre, efter pencillinkuren är du frisk!

Synd att jag inte mår bättre idag söndag då.... I natt trodde jag min sista stund var kommen. Hostade så fruktansvärt mycket ifrån 00-02 att jag trodde jag skulle kvävas. Tänkte åh snart får vi väl åka till akuten, men måste somnat av utmattning.

Idag har jag legat i sängen och sovit exakt hela dagen. Jag kan omöjligt jobba i morgon. Åh vad bra de känns, få jobb  och sen vara sjuk hela tiden.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0