Fuckfuckfuck

Jag sitter nu här och gråter, jag har sådan fruktansvärd högskoleångest. Jag var så jävla dum att några dagar innan 15 april ändra så jag hade halmstad som 1:a och Umeå som 2:a. Så kom in i Halmstad, men jag vill ju inte  gå där. Så jag prioriterade om och la Umeå överst (gjorde en sen anmälan) så jag får reda på om jag kommer in där den 5 augusti. Det är en sådan jävla hemsk väntan. Det värsta är att lägenheterna börjar ta slut på båda ställena! Jag kan ju inte söka lägenheter jätteaktivt på något ställe på grund av att jag inte vet om jag kommer in i Umeå än eller om jag måste gå i Halmstad. Så skulle jag berätta de för mina föräldrar nu. Slutar med att vi bråkar och jag tar med mig maten ner. Vilket stöd jag har. Jag har fan fått göra exakt allt själv, de är fan aldrig någon som hjälper mog. Okej att jag är bra på att kolla upp sådana saker, men jag behöver väl också hjälp och stöd som alla andra?

Programmet jag vill gå, Miljö-och hälsoskydd tar in 40 elever (har jag för mig) och har just nu inga reserver. Så om någon hoppar av, vilket jag hoppas så är de den som först gjorde sin sena anmälan som kommer in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0