23 Juli , 13 fucking days (igen)

Nu var mina föräldrar lite mer hjälpsamma så ångesten lättade lite, men endå 13 jävla dagar jag måste vänta på resultatet!

Den 28/7-1/8 Så är det PDOL, Piteå dansar och ler. De är en festival som jag MYCKET gärna skulle vilja gå på. Det kommer en hel del bra band, bland annat:

Men jag kan inte åka dit, jag jobbar. Det är ju alldeles för långt för att barA åka dit över helgen med :/ Och  med tanke på att detta är min tredje dag som sjukskriven så skulle jag inte tro jag kan ta ledigt heller. Får väl försöka tima in det nästa år!

Det känns inte så jävla party att vara sjuk faktiskt, jag mår sämre än innan för jag knarkar inte värktabletter nu. Min kropp är helt slutkörd och nej jag har inte gjort något ansträngande.

Den personliga konkursen är nära nu, tvingades igår tömma min spargris. Och vips så brände jag 500 kr på tradera. Var såå nära att spontan göraslut på resterande slantar. Tror de är något fel på mig... Måste ju spara dem för nästa helg ska jag óch Camy till Småland :) Men idag är de fredag och jag ska ligga framför tvn, chilla och sen på söndag ska jag till Uddevalla och hälsa på min kusin jag inte träffat sen studenten :)

Oskar Linnros, de är han som spelas 24/7 på min Spotify <3 Söt är han också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0