Var går gränsen?

Det är kallt som fan ute. Jag i norrland? Måste erkänna jag kännt tvivlet komma krypande.

Varför är förbjuden kärlek, förbjudna killar i mitt fall extra intressanta? Varför finns de folk som du aldrig kan släppa taget om helt? Ja vad ska man göra om drömkillen är upptagen? Är det förbjudet att ragga på honom även om du inte känner bruden? Jag tror inte jag skulle ha några problem med det faktiskt, sålänge du inte känner tjejen och tycker om henne.- Hatar du henne är det väl bara att tuta och köra?


Dagens övriga funderingar och påståenden:

  • Hur kan vissa killar ha DET?
  • Sexologi, hur intressant låter inte det? Det skulle jag absolut kunna tänka mig att läsa om man kan läsa de saMtidigt som jag läser något djurigt!
  • Hur fort lossnar egentligen brännan`?
  • zonsalva är en sjukt bra uppfinning
  • varför blir torkad mango äckligt efter man ätit nästan en hel påse?
  • Jag har hittat en underbar stav till tungan som jag vill ha! Så sjukt jävla snygg, precis min smak!

Jag säger bara drool. Killen(gubben nästan han är 40) är så jävla sexig att man inte vet vart man ska ta vägen. Denna underbart sexiga människa är huvudrollen är huvudroll i min numera favvofilm som jag inte sett slutet av, The ugly truth. SE DEN!



Veckans låt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0