sista kvallen i el nido! Nice

Hej! Idag var natten horribel pga min fruktansvart handikappade arm, men men man ar val hardare an sa. Man kan saga att min dag borjade klockan sju pga mina EFTERBLIVNA ACKLIGA ITALIENSKA GRANNAR. De ar 5 pensiosar som istallet for att prata i normalsamtalston en i taget skriker alla 5 samtidigt och vaggarna ar inte bast. Lilla Emma som har lite latta aggritionssvarigheter blir mer och mer forbannad for varje sekund som gar. Sa helt plotsligt gick dom. Jag blev nojd och chilla i sangen. Men sa kom idioterna tillbaka efter 30 45 min nagot. Klockan 08.15 pallade jag inte mer, jag var inte arg jag var sa otroligt forbannad att jag tankte pa pistoler sa jag kunde skjuta dom(dom vackte mig igar med och skriker hela tiden). Min plan var att pa engelska skrika hall kaften och be dom dra at helvete, men da hade jag sagt for grova saker sa lilla lugna Emma oppnade dorren. Fick ogonkontakt med 3av dom och gud va ja blangde, om blickar ku7nde doda hade de vart doda. Med tanke pa att de kolla pa mig med godmorgon kara granne blciken blev jag annu mer argoch dramde igen dorren allt va jag hade. Och gissa vad, Jag horde ett OPS. Sen blev de knapptysta! Det ar sa man sager hallkaften jag hatar er pa manga sprak. Nar mamma och pappa kom in till oss kl 9 sa de bara : vem va de som smallde i dorren sa i morse?(lite latt irriterade) Jag berattar storyn och gud va de blev nojda med mig :) De hade ocksa vaknat av idioterna. Mamma vagar nu inte kolla pa dem, men de gor inget de har inte setts till efter de :D

Sag idag 2 sprllans nyfodda kattungar som en 4aring gick runt med i en lada, jag blir sa javla forbannad. Pa restaurangen nu precis som ar full med folk hor ja en kattunge skrika, vander mig om occh ser ett barn bara den i svansen. Jag SKRIKER "Nej javla ungjavel slapp katten" hon slappte den, jag hatar fan barn. Iaf filli barn dom plagar djur jag hade fan kunnat nita idioterna. Ska nog aldrig aka till ett U land igen, klarar inte sant har. Men alla barn ar inte eb, satt 4 sota smapojkar pa en kant. Jag fraga om ja fick plata, de fick ja. Nar ja sen visa bilden blev vi bastisar!

Mamma kopte en hangmatta forut for 300 pesos ca 55 kr, fe4tt vart!


Sag btw vita killar forut, dom sag svenska ut. Nice4 en va sot sen kom dom narmare sa dom va for gamla :(
Hejkhej

Kommentarer
Postat av: camy

hahahaha jag ser de framför mig, vet ju hur aggro du kan bli sötis ;) hahaha

kom hem nu, längtar efter dig <3

2010-01-19 @ 09:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0