Nast nast sista dan

Hejhej.

Igar var sista kvallen i El Nido och mitt griniga PMS humor holl i sig. Men grannarna holl sig undan hela dagen och pappa bjod mig pa Foot scrub sa livet lekte. Jag begick mig till det narmsta "huset" med spa/.. En vanligh vavd stuga men den var inredd valdigt snyggt. Det borja kul, jag satt dar och dega med mina fotter och ben i fokus med pappa breve som fick naglarna fixade. Sa borjade tjejens s\on pa ca 3*4 bast fila sina hander, fotter byxor och ben. Han fick verkligen min uppmarksamhet sa han va npojd, vi lekte lite tysta lekar med. Efter en liten stund fragar han sin mamma natt och hon svarar sa gar han ivag till 'vantrummet' och drar ner byxorna, han blangfer nar ja tittar dit sa ja tittar bort och hor kissljud. Sen kommer han tillbakja och han  har lamnat en stor kissflack efter sig PA VAGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UNDER GARDINEN/. Jag trodde jag skulle skratta ihjal mej.

Efter fotmojset fick ja huvvemassage jag lag pa en sang med coolingen breve mej han tjota oavbryutet med sin mor och peta pa mig och  tog mig i harET. nAR JA reste mig upp spana han im mina brost. Underbar unge as sot, svinlanga ogonfreana\sar. Vill ha med mig hem :D

Resan hit till puerto princessa va de varsta ja vart med om i bilvag (sager ja varje gang menb de ar sjukt). Jag fick ett raseriutbrott och stonade allt ja hade mamma och pappa blev arga :D IDIOT men han fick ej dricks :D Bara en macka. Han korde pa 4.5 ist for 6 tiom.

I morn ska vi till huvudstaden och shoppa. Idag va vi och shoppa lite med jag har kopt en sport bag "helgvaska"  ocvh en present till Linn idag :) FAn vad jag svettas har de ar helt sjukt varmt!

Nu ska ja se pa wow jocke, behover skratta !! Puss

Kommentarer
Postat av: camy

saknar dina stön :D <3

2010-01-20 @ 22:16:06
Postat av: Jacqueline / en av de som driver moiettu

Hejhej! Vad ska du göra denna fredagskväll? :-)

2010-01-22 @ 17:42:06
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0