DAG 1 FILIPPINERNA

HOLY MOSES, DATAN HAR SJUKT SEGA KNAPPAR SA BERED ER PA FELSTAVNINGAR! PINSAMT JA SOV KL 12 OCH MISSADE NYAR. FAST KL 01 SA FICK VI CHAMPANGE PA PLANET, GLASIGT ;)

IGAR PAVAG TILL LANDVETTER FACEBOOKA OCH SMSA JA GARNET ! DE VA SKOJ, JA VA NERVOS INFOR ATT JA SKULLE BERATTA FOR MAMMA OCH PAPPA OM MITT BUS (PIERCNGEN). CAMY VILLE HORA DET LIVE, ELLER A I TELE SA HON HORDE ALLT. DE BORJADE MED; JAG HAR NAGOT ATT ERKANNA, JAG HAR GJORT NAGOT NI INTE KMR GILLA, FAST JA AR 18 OCH BESTAMMER SJALV SA KOMMENTERA DE INTE. jAG HAR PIERCAT MIG. MAMMA BAAAH VAAAR!_ jag bah tunan. hon ba; nej fyfan vad besviken ja blir, hoppas de gor javligt ont, pappa sa att han hade sett de och att mamma inte skulle kommentera de. men sen nu ar de inte sa farligt, hon bryr sig inte. hon tycker de ar ackligt, men hon tanker ej gora natt at de, ja ar ju 18!

RESAN SA DA. LANDVETTER VA EN BEESVIKELSE, DE LEV INGEN PARFYM. SEN AMSTERDAM FICK VI SPRINGA IGENOM. OCH FUCKING CP PLANET TILL FILLI VAR FORSENAT; FORST FUNKA INTE HELLER TVSKARMARNA, DA JAVLAR VA JA ARG. SOV MINDRE AN 1 TIMMA PA DEN RESAN SOM VA 12 TIM. NICE...... sen km vi till manila, as varmt =jag as sur. sen hangde vi pa inrikesflygplatsen i typ sex h. jjavlar da va ja inte kul.... men ja somna lite pa en bank! assa en san man sitter pa. haahahah. sen pa flyet fran manila-puerto pricesa (dar ja ar nu) sov ja en timma. najs!! sa nu har ja duchat och ar fresch och glad och bitchblickar inte folk langre :D

Tanka mobilen for 3000 pesos typ 600 svenska tror ja, de dog typ jag tror jag gjorde deras dagskassa!
SMSA GARNA MEJ! +639393545890 AR NUMRET. DE KOSTAR SOM ATTT SMSA TILL VEM SOM HELLST OCH HAR DU GRATIS AR DE GRATIS.


nu drojer de ett javla tag innan ja kmr till en data typ den 21a;O men kmr nog smsa med lite folk som kan fa uppdarera ;d PUSS PA DEJ, ! Jag ar dryga 40 grader varmare an dej nu <) tihii

Kommentarer
Postat av: 666

Hoppas att du har det bra! Har vart i fjllen, inte kunnat läsa. Har inga pengar på mobilen så kan inte skicka sms till dig, men ska skaffa, så snart jag kan. :)

2010-01-07 @ 00:26:13
Postat av: Sandra

snygg blogg du har =)

2010-01-09 @ 13:46:47
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0