Systembolaget

I söndags fyllde allas våran kära Chasse hela 20 år och som alla vet så är 20 år=systemet! Igår hade hon ännu inte varit där, lite skandal nästan. Men i alla fall jag ska festa på fredag och försökte få med mig X (skriver inte hennes namn för hennes mamma läser tydligen bloggen:)) på festen. Men hon skyllde då på att hon inte hade dricka, fuck you detta löser jag. Så slogs jag av tanken Chasse har ju inte vart på systemet än, hon kan säkert gå dit. Sagt och gjort jag ringde henne igår, hon sa jag och idag åkte vi dit. Vi skulle köpa ett lock öl och en absolut. Vi går in, kollar lite priser och sen hon flarran och jag bär locket och går först till kassan.

Jag går fram och säger vill du att jag ska ta upp en burk?
Kärringjäveln i kassan: Har du leg?
Jag: Det är inte jag som ska ha det, det är hon. Så pekar jag på Chass.
Fan nu glömde jag det.  Men hon sa iaf något om att Chasse inte fick köpa för att jag var med. Och så frågade hon mig igen om leg. Jag ba jag är inte 20 jag är 18. Kärringen typ okej`? Men så ville hon tydligen se på mitt leg endå men jag hade det inte med mig. Sen så flippa Chasse och sa att hon visste ju inte detta. Tanten sa att ja fick följa med in men grejen var att jag inte fick bära det. Jävla cp jag hjälptre ju bara till, jag dricker ju inte ens öl, cp.
Så sa hon att vi inte fick köpa, Chass blev sur och ställde tilllbaka flarran. Men sen sa hon för den här gången då! Och Chasse bara AHA? Vi fick ju inte köpa? Nej ska det va på det viset då sa kärringen,.. Chasse fick flipp och blev jättebra på att argumentera mot kärringen så vi fick köpt det till slut. Men det var svinhemskt, stackars Chasse vilken upplevelse första gången!!  Jag ska aldrig gå in dit innan jag fyllt 20 iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0