Dirty diaries

Igår kom jag hem ifrån min intnsivkurs i Lysekil. Jag har haft det bra och det var riktigt roligt, men sjukt intensivt. Gjord halkan i onsdags, de hade säkert varit jätte kul och kärringjäveln inte hade pratat i walkitalkin och jag inte hade haft damp. Ingen bra kombination....  Men men, jag har träffat sköna människor i Lysekil och hade världens bästa körskolelärare! Körkort snart hade inte varit helt fel. Igår när jag tog bussfan hem skulle jag byta i Rotviksbro (mellan orust och uddevalla tror jag) så kör bussHELVETET bara förbi mig! Jag blev så arg så jag börja gråta, farmor och farfar körde i en timma för att komma och hämta mig. DAGENS ROS!

Igår var jag helt utmattad och gick och la mig sjukt tidigt. Idag har jag lite planer för dagen; Jag ska till stallet och greja men inte rida, övningsköra långt typ till Ikea eller något och sen blir det fest om inget fuckar upp sig. Jag har inte festat med Camy sen den 19 December, i småland! Det är sjukt pinsamt, vi som festade typ 3 gånger i veckan förr.


Dagarna flyter ihop. Jag vet inte om det känns som om det var nyss eller längesen. Jag tittar fortfarande på bordet till vänster i källaren där din bur stod. Jag tänker säga hej och hejdå varje gång jag kommet in och går ut. Jag/vi saknar dig jättemycket, jag hoppas att du har det bra där uppe. Jag lovar dig att du kommer få en fin begravning, det lovar jag älskling!
<3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0