31 December

Såg nu att filmen som absolut inte får visas ligger uppe på facebook och jag är taggad. Det värsta är att jag kommenterat den för flera månadersen? Men men jag ska vara "cool" och inte avtagga mig...

Nyårsafton. Alla är väl i full färd att fixa hår och smink nu. Inte jag.... Jag ligger i nattlinne, morgonrock och en ful bulle på huvudet. Min nyårsafton kommer bli allt annat än fest- Jag ska vara hemma, dock fick mamma och pappa inställda planer så de är hemma och passar upp mig. Fast jag är sur på pappa nu. Han tjatar som ett mongo jag ska städa fastän jag sagt ja, det är fan inte okej!



Gott nytt åt mina små gullon ! Tog bara in action- bilder för det är mycket roligare. Tyvärr så går de inte att klicka upp större, har en gnagande känsla att de kan bli lite småsura då ;)

På min mobil står de nu ingen service och den söker flera gånger om dagen??! På Tjörn ska 3 ha  bästa täckningen, in my ass!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0