11,25

4e dagen sängliggandes, ååh så kul!

Jag vet jag har haft flera inlägg med gamla bilder på mig, men jag tycker det är såå kul! Jag har ju kvar min bilddagbok, det är därifrån det kommer! Här kommer i alla fulla fall bilder ifrån 2007 :) Ibland (rätt ofta) inser man hur pinsam man vart....







Denna la jag upp på bilddagboken 24 oktober 2007, jag vet inte okej någonstanns. Helt åt helvete för mycket fjors! Men jag älskar kommentarerna!!

Linn skrev:
sexigt , ja tror du kommer bli porrstjärna eller sälja dig när du bilr stor . kanske båda två om du har tur .

Synd jag inte bloggade 2007, då höll jag minsann inte tillbaka på nått! Kanske därför såpass många bevakade mig på bilddagboken ;)



Mitt livs kärlek 21 auusti 2000 - 2 februari 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0