29 December

Att jag mår dåligt vilken underdrift. I natt runt tre så trodde jag att slutet var nära. Jag kände att jag hade en hel del feber och så kändes det som jag svalt något frätande. Gråtandes gick jag in till mamma och pappa... Det slutade i alla fall med attt jag tog piggelinen som pappa köpt till mig tidigare under dagen. Vaknade kvart över tio av att mina sängkläder var blöta nej inte fuktiga mer blöta av svett. Mumma.... Det kändes lite bättre faktiskt. Nu har jag tack vare alvedonen ingen feber men otroligt mycket halsont. Festligt jag vart såhär sedan i måndags, det lär då inte bli nått nyårsfirande för min del...




Jag vill så himla gärna köpa en dator. Men alla jag hittar som intresserar mig är 10,1 tums skärmar, men det kanske räcker. Jag vill ha den så jag kan facebooka, blogga och använda webbkameran kanske att skriva skolarbeten på om det skulle behövas.



Ljusrosa är ju faktiskt min absoluta drömfärg men de här ser b/barnsliga ut!?



Den här fanns inte i Sverige (vad jag såg) men den var ganska nice, ungefär en sådan tatuering som jag skulle vilja ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0