15,35

Vem fan vill ha en adventsljusstake i bilen? Ehm? Så horribelt va!!

Nu är det bara 11 dagar tills jag kommer hem! Trodde aldrig jag skulle längta hem till Skärhamn överhuvudtaget! När jag flyttade därifrån kändes det som att Tjörn var den värsta hålan i världen. Men jag har ändrat mig, kanske mognat? Det är absolut inget ställe som jag skulle kunna tänka mig att bo hela livet. Men om jag hittar Mr perfect och han gärna vill ha barn kanske jag ändrar mig. Men i så fall måste jag bli kvitt min förlossningsfobi och barn är kanske inte riktigt det bästa jag vet! Men tillbaka till Tjörn, jag är nöjd med min uppväxt sådär lagom isolerad ifrån omvärlden! Jag tror att Skärhamn är ett toppenställe att växa upp på!

Jag tog idag en lite crazy och oplanerad tripp till Strömpilen! Jag blev betydligt fattigare (119 kr kvar) men en flaska sprit, en klänning, en tröja, en fest-tunika och ett par leggins rikare! Jag måste väl tvunget säga att jag är väldigt bra på att bränna pengar.

Dagens höjdpunkt måste varit när jag stod i provrummet på MQ och snyggve själv kommer fram och frågar hur det går. Jag svarade väl något klatshigt i stil med att det gick hur bra som hellst och att jag skulle köpa det. Han säger då: Fan vilken skön kund du är!! Alla andra brukar säga typ mja, jag får tänka du kan gå härifrån! Fastän jag stod med brända tuttar och kittytrosor så var jag helnöjd:) Så söt, han hette Hjalmar!

Sen hittade jag en lackklänning med dragkedja hela vägen fram. Lite halvkär blev jag. Den var riktigt fetishig! Helfestlig.- Men tror du jag kunde ha den? Ehm nej.. Den satt perfekt på rumpa, mage och lår men det var hel-tight på mina bröst. Hade jag haft på mig den hade folk trott jag sålde mig själv som extraknäck... Bilder kommer sen :)

På bussen såg jag en ultrapytteliten småfjors tjej på kanske fyra år. Hon hade en miniliten ljusrosa fjällräven väska, jag var till och med tvungen att säga till hennes mormor att jag älskade den..

Sen kom Erik in till stan en snabbis med. Jag hjälpte honom hitta en julklapp till hans tandläkarkompisar för 30 kr (han hittade dock de själv) men det var hel-kul! Det blev en rätt snygg retro-ram och en svinful sushi kylskåpsmagnet! I ramen ska han sätta ett kort på sig själv. Erik jag hoppas verkligen du tog något bra kort!

Om man kanske ska ta och hoppa in i dushen och fixa till sig? Klockan sex så börjar det hos MartiN!

Lite pics på senaste dagarnas "du förtjänar det här"-shopping! (Sinnessjukt onödiga bilder)






En sådan måste vara alla tjejers högsta önskan typ? Det sexigaste jag har sett på flera år. Jag önskar mig den så himla mycket. Endast 6995 kr, jag kommer aldrig att få den.....



Om jag hade haft mindre bröst hade jag kommit i båda. Den sista hade jag nästan kunnat döda för!



Söt tjej med mössfriss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0