8 December

Fyfan vad jag är trött jag orkar såå inte gå upp, men vi ska göra en labbrapport med Erik så vi måste till skolan! Och efter det har vi ett hemligt missioN! Ursäkta för meningsuppbygnadsfel! Jag är stressad som en gnu också!

Igår fyllde jag ju år. Först kom Marith, Catrin och Emma hit och åt tårta med mig och Emelie! Sen lite senare så kom Erik och åt lite. Sedan sa de (Erik och Emelie) att vi skulle ut så jag skulle klä på mig. Så fick jag en karta och när jag hittade krysset låg det en till karta där så fick jag en jäkla massa kartor (bilder kommer innom kort). När vi kom till busshållplatsen så såg jag att de satt upp en jätttesnygg bild på mig där där jag tror det stod typ Grattis Emma! Och något om att om någon ville vara med mig på allahjärtans dag skulle de kontakta Erik (bild kommer) brevid låg sista kartan och mina presenter låg i mitt badrum. Jag fick väärldens sötaste Hello Kittyleopard-gosedjur och en Bla Bla bok om sex med 600 onödiga fakta.- Det var helt underbart och skattjakten var det näst bästa jag fått i hela mitt liv, bara Kalle har vart bättre och igår var det tio årsedan jag fick honom!

Dagen 8,30-15,15 spenderades i labbet... Vi skulle kolla efter PCB i strömmingsfileér... Vi fick en timmas lunchrast och då begav jag Erik och Emelie oss till Corona så lunchade vi där! Helt underbart, min dag kunde inte blivit bättre. Över lag vägdes den hemska labben upp av underbara saker!

Det är helt galet vilka underbara kompisar jag träffat här uppe egentligen !! Jag känner såå kärleken flöda!!

Min bakgrundsbild på mobilen är sötaste ever, Erik och Emelie i labbrock och labbglasögon <3 Tyvärr får jag inte lägga upp den för Erik...

Andra bilder kommer och kanske lite mer info! Nu ska jag gilla logginlägg som en dåre innan jag ska ta tag i mitt liv !

Pussssssssssssssssssssssssssss   <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0