7 December



Idag är dagen med STORT D! Åt just jättegod frulle med Emelie, frökusar med ishavssallad. Kanske inte helnyttigt men vad gör det en sådan här dag?




Mina toppenfina kompisar Emelie och Erik. Vi satt och tog luftprov och Erik pluggade... Våra finfina lussekissar, dock hann de bli stenhårda och äckliga innan vi kom till Erik..

Förresten igår så fick lilla söta Emelie ett studentrum på Nydalahöjd mittemot där Erik bor. Jättekul för henne, men samtidigt jättetrist att hon flyttar ut!



Min mammas nya bil. Jag tycker att själva bilen är snygg, men färgen var horribel. Jag tycker att det skriker 90-tal om den! Mamma skulle köpa en röd sådan sexig färg som saabar och audisar brukar ha, men den fanns bara på 2010s modell och inte på den nya...

Om man kanske ska sminka sig och fixa håret inför fisklabben...

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0