5 December

Om två dagar så fyller jag hela nitton år. Det känns väldigt crazy endå, scary! Fick ett jättestort paket på posten av Morfar och Ragnhild i fredags men jag har faktiskt inte öppnat det än! Men jag får väl erkänna att det kliar i mina fingrar! Min nya superdupersnygga kalender kom också i fredags. Helt sinnessjukt vad snygg den är. Kan lägga upp en bild i morgon, har en del andra att lägga upp med.

Igår mådde jag dåligt tills jag gick och lade mig, jag säger ju att jag börjar bli gammal!!! Men i fredags var vi i alla fall hemma hos mig LÄNGE spelade lite och sjöng karioke. Sen pågrund av lite oväntade händelser så blev det bara jag och Erik som skulle ut. Jag minns som vanligt inte jättemycket. Jag kommer ihåg att vi halsade vin på väg till stan sen lite flashbacks; jag ramlar, Erik säger: men så full är du väl inte? Nej svarar jag såklart. Sedan minns jag också att vo sitter inne på stället vi va inne på, att vi var på max och sen att jag vinglade hem. Tydligen hade jag ramlat ungefär fem gånger. En gång helt raklång på övergångsstället och då sa jag att jag fick ont i min svanskota... Sedan kom vi inte in på ett stäle på grund av att jag hade ramlat och inte in på ett annat för jag råkade visa körkortet upp och ner.... Vi hade också träffat någon av Eriks kompisar.. Det är sååå kul att få reda på sådant efteråt.

Men trots att vi inte var på topp igår så orkade vi såklart endå sjunga karioke för tredje gången i rad. Jag tror att grannarna älskar oss.

Idag känns det som vi har rätt så fullspäckat schema. Vi har redan pluggat KEMI, tvättat tre tvättmaskiner, hängt tvätt och duschat. Igentligen så skulle vi åka och storhandla på ICA maxi men vi hinner inte riktigt de. Vi ska till Erik sen och kolla på seriösa saker laga mat och titta på film!

I morgon så ska vi labba. En halvdag på eftermiddagen. Innan det så ska jag till tandläkaren och försäkra mina tänder. I västerbotten måste man börja betala för tandvården det året som man fyller 20, och det gör jag faktiskt nästa år.. Sen på tisdag min nittonårsdag så ska vi labba heeeeeeeeela dagen... Onsdag blir det halvdag igen fast den gången på morgonen!!

Nu ska Emelie betala en räkning! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0