30 December

Okej jag insåg nu att jag kanske inte skrev varför jag var så emo 23-25 December. Men i alla fall den 23 december fick jag beskedet att jag inte klarade deltenta nummer 2. Jag hade pluggat mer inför den än vad jag någonsin gjort för något. Så jag blev minst sagt förkrossad- Arg eller rättare sagt fly förbannad mailade jag då läraren och tackade snällt för att han sabbat mitt jullov och gnällde för att jag inte ens visste hur många poäng jag fått. Han la upp en tabell med alla nummer (man skriver inte namn på tentor, man får ett nummer) som fick G och VG . Han hoppade helt enkelt över våra nummer vi som fick underkänt (typ jag och 4 till, YES). Han svarar då på mitt mail att jag låg precis på gränsen. Sen vände min otur och han sa att han rättat lite väl mean och att han gav mig 0,5 poäng till. Vet ni vad? Då blev jag G G G G G GOOOOOOOOOOOOOODKÄND! Livet är en fest!

Min bästis Linn fyllde ju år den 25, då alla går ut. Jag skulle med henne ut men kände att mitt psyke inte pallade det efter failet. Så jag var med Patrik, Gusten och Hanna istället och blev sjuk. Hade han bara rättat snällt från början hade jag vart ute, vart frisk och kunnat fira nyår. Nej jag kommer inte kunna fira nyår, min kropp mår inte så bra!  Men det lät inte så bra, jag ångrar såklart inte min kväll med mina underbara vänner <3. Så kanske ska sälja min nyinköpta vinbox till min lillasyster?

Vem bryr sig om nyårsafton? Det blir en nästa år också. För jag klarade teeeeeeeeeentan. Tänk om min dagliga/ eviga otur är påväg att ge med sig? My god!

Jag hör nasty byggarbetsljud går in i mina föräldrars sovrum. Så är det bara lilla kissemurran som sitter och spyr i fönstret- Gud vad gott tänkte jag. Alla i huset sov så jag var ensam. Begav mig in på toa och kom tillbaka med 3 m toapapper. Vad gör hon då? Jo hon attakerar pappret och klöser och biter i det. Jag klarade det i alla fall men kände värmen igenom pappret. Men det var ju inte som när vi spyr, som tur va. Det var "bara" typ 1 dl uppluckrat torrfoder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0