3 December

Hejhejhej eller a god morgon! Jag har haft så mycket att göra att jag hellt enkelt inte hunnigt uppdatera.

I förrgår så flyttade Emelie hit och på kvällen åkte vi till Erik och pratade om seriösa saker. Sen igår så var vi i skolan och så var allas våran OLLE WALLER där! Jag pratade seriöst med honom rätt så länge och sen blev jag plåtad med honom. Det gjorde min månad! Efter det åkte vi hem handlade lite sen kom Erik så sjöng vi karioke! Gash vad Erik utklassade mig i tjejlåtar som till exempel: Carola, Lena Philipsson och Kylie Minouge....

Nu är det stress. Två föreläsningar sen ska vi på stan och sen skola igen :/ Men sen ikväll ska vi ut :) !!


Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0