20 December



Idag i skolan fick jag en helt underbar födelsedagspresent(i efterskott). Ser ni vilka underbara mys-sockar? Jag fick dem av Catrin och hennes mamma har gjort dem, helt perfekt! Första gången jag såg Catrins sockar blev jag fast för jag tyckte de var så mysiga/snygga. Men hennes kan slänga sig i väggen mina är ännu bättre! Pussss



Klockan på bilden fyndade jag på Lagerhouse för ynkapynka 49 kr! Den kostade 129 när jag spanade in den på nätet för ett tag sedan, då blev jag snål men nu kunde jag inte hålla tillbaka!

Bilden på kemin, jo jag vet helnördigt! Jag la bara upp den för att du ska se hur snygg/praktisk min nya penna är :) Dock finns de ju de som kallar det för kladd....


Puss

Kommentarer
Postat av: Catrin

Du är söt!!!

2010-12-20 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0