19,07

17,35 Emelie är potatis- och  salladsmaster så hon står och hackar i sitt esse. Själv så har jag ett sås- och fiskmission!

Vi började klockan halv nio och hade labb. Eller labb och labb vi gick igenom våra luftprovsvärden och så, jag kan väl inte påstå att det var allt för exotiskt.. Sedan var det chill i lunchrummet sedan begav vi oss hem till Erik på Nydalahöjd där vi pluggade och drack lite glögg. Så vi har inte hunnit med något speciellt idag.

Bilder ifrån fråga Olle :)





Min födelsedag!






Sådär bra började min dag, men det slog genast över när jag fick ett ragg i väntan på bussen- Så jävla söt småfjors, såå snygg overall. Det bästa är att han bara såg mig, han tittade inte ens på Emelie så flörtade han med båda ögonen!



Mina finfina kort!



Det bästa av allt!!
















Tänk att denna underbara bilden satt på busshållsplatsen !



Ser ni vilken helt underbar skattjakt jag fick utav mina söta vänner?




Där ser ni hjärnorna bakom det hela! Jag har toppensöta bilder på dem i labbrock men får som sagt inte lägga upp dem... Men vilken fantasi, som sagt det bästa jag fått på 10 år). Tack igen för världens bästa dag! <3 Och tack Catrin, Emma och Marith som var med och förgyllde dagen !!






Min snygga tårta jag gjorde :)

Nu ska jag engagera mig lite i lasagne-lagningen !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0