18 December

God morgon! Nu känner jag mig hel-mean! Emelie sover och jag ligger och chattar på facebook, de där jävla chattljudet tar kol på mig. Jag var inne och kikade ifall jag kunde hitta om man kunde ta bort det, men icke...

Igår kom Erik hit och åt mat med mig och min sambo. Gud vad jag tycker om dem, mina små söta vänner är bland det bästa jag vet! Efter maten blev det kortspel och lite singstar och Erik drack bubbel dagen till ära. Enligt mina beräkningar tror jag att vi tog en taxi till Corona runt tolv så var vi väl där tills två :) Jag hade toppenkul förutom att jag tvunget behövde dansa och jag var alldeles för nykter för det! Jag kan verkligen inte  dansa, det är så horribelt pinsamt att jag bara vill dö. Jag är mer en hänga-i-baren-tjej, helt klart! Men jag tycker kvällen var top noch endå det kan inte bli annat när man är med sådana stjärnskott. Vi skulle egentligen gå vidare till en klasskompis innan vi skulle gå ut,det var tentafest. Men tiden gick så fort och de verkade rätt struligt vart de skulle så vi tänkte vi kunde gå ut själva, för min del kunde det inte blivit bättre.


Gud nu kom jag på att jag och Mumsan måste in till stan och handla julisar idag. På onsdag åker jag hem och jag har inte köpt alla julklappar än! Inte helt okej....

Tyvärr tog jag inte ett enda kort igår så jag har inget att lägga upp :/

Kommentarer
Postat av: Mums-champagne

Tack för maten!

2010-12-18 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0