15,03

Spenderat dagen med Hanna, min emotjej. Jag åt festmat min sötissis kirrat till mig, för egna pengar som hon sa... Det är fint hemma och rätt kallt, igårkväll var det tropisk värme men idag var de rätt kallt! Nu ska jag röja undan lite och bära upp alla grejer till "mitt" rum.  Jag har träffat jättelite folk jag känner, tyvärr. Men när jag gick ifrån Hanna och svängde in mot mig så kom någon i en silvrig volvo och bromsa kraftigt och glodde på mig. Men jag vet inte alls vem de kan ha vart. Killen ifråga hade i alla fall en färg-glad mössa!



Det som är bland det bästa med att komma hem är såklart att träffa alla men också maten. Min kravlista är:

  • Äggost
  • Smörgåstårta
  • Ungsgratinerade kräftor
  • Tomtegröt
Säkert massa mer men jag kommer inte ihåg riktigt.

Jättetrist att vara ensam hemma! Min lilla kissemiss vill inte alls leka med mig. Hannas katt var gladare att se mig.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0