13,45

Nu har jag gjort två maträtter, Emelie står med den tredje och efter det ska vi göra den fjärde och sista. Vi känner båda två att vi längtar efter cashflow så vi beslutade oss för att laga upp all mat vi hade så vi förhoppningsvis slipper köpa något nytt innan hemfärd. Jag satt nu inne på http://www.gp.se/ och såg att vissa flyg till och från Landvetter var inställda, som tur var nämndes inte inrikesflyg. Jag hoppas verkligen inte att det strular på onsdag så jag kommer hem hel och i tid.

Jag vet inte riktigt vad jag ska kunna packa ner nu idag. Jag vet inte ens vad jag ska ta med mig. Kläder, hygienartiklar, julklappar/presenter och ett glatt humör? Efter matlagning nummer fyra och Ung och bortskämd på svt play blir det nog till att sätta igång med packandet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0