12,57

Jag packade just en väska inför hemfärden. Julklappar/födelsedagspresenter och en klänning som jag ska ha på jul var det som åkte ner :) Gud vad jag längtar hem. Jag längtar till och med efter mamma och pappa! Dag två hemma ska jag åka till kusinerna och låna en hund och sedan bege mig till Kalles grav! För jag kommer aldrig någonsin gå dit själv efter det som hände den 6 maj. Jag kopierar rakt av ifrån vad jag skrev då:

. Jag var där idag och skulle lägga fina stenar som jag hade köpt- Jag åker dit själv med bilen parkerar sen tänker jag lämnar mobilen i bilen! Nej Camy kanske ringer tar med den! Tacka gud för att jag gjorde det. Jag trodde jag skulle dö. Jag går in i skogen, det är lixom en väg sen skog på båda sidor och jag ska fortsätta rakt fram när vägen svänger men där ser man bara skog. Jag kommer några meter in sedan hör jag någon som harklar sig sen flyger fåglar. Jag tänkte klart de var något djur men svänger för säkerthetsskull av och ska kolla in vad de va som hände. Jag ser honom då! Jag blev så rädd att jag reflexmessigt tar upp mobilen och börjar lådsas prata innan Camilla hinner svara. Men jag kan ju inte springa därifrån, han kanske är as snabb och jagar mig. Jag lådsas titta på något och vänder mig om varann sekund för att se att han inte närmar sig och går så fort och dirskret därifrån som jag bara kan. Jag vänder mig om varannan meter och jävlar han följer efter.  Min puls är i 1000000000000000000 slag i sekunden, tårarna är nära. Kubbar sista metrarna till bilen med camy kvar i luren. Fifflar och får inte fram bilnyckeln jag hade i fickan. Jag fick paniiiiiiik! Väl inne i bilen så ser jag honom komma ut ur skogen några meter ifrån och tänkte jag låser fan bilen om han kommer närmare. Jag la i backen fick kärringstopp backar får kärringstopp och sen burnar jag iväg han stod still och glodde på mig precis brevid vägen. Jag var så skakig så jag visste inte vad jag skulle göra! Sprang halvgråtande in till farmor så fick hon följa med mig till graven och då var äcklet borta. Alla som åker buss på tjörn vet nog vem han är. Härlig äcklig gubbe med en reflexjacka där de står -------s på och sitter med halvuppknäppta byxor och visar sin FETA HÅRIGA mage!!!!  Plus att han har glasögon med typ sånna där skyddsmojänger på! Han gick förbi när vi begravde kalle med och sabba ställningen står jag där och lipar så kommer han förbi. Han bor där breve och farmor sa att han inte är farlig. men whatafuck ofta man står och glor på mig och sen går när jag går och sen bara står till och glor när han fattar att han inte kan komma ikapp. och hur normalt är de att ha microsar på gräsmattan? Fyfan jag är helt skakis måste fan kolla under sängen innan jag ska sova !! Ska aldrig dit själv igen, jag tveka pga min älgfobi men tänkte fan de är ljust ute.

Nu ska jag försöka plugga lite. Städningen kan jag skjuta på ett tag, bara det är klart när Emelie kommer så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0