12,39

Nu tror jag jag ska städa dagen till ära. Asså hur fan ska jag få med mig allt upp? + Att tåget lär köra fast så jag måste ha kläder för primitivöverlevnad med mig också...

Om jag är frisk så ska jag åka med Camilla, Hanna och Linn till Ullared på söndag. Oh my god vad där ska tas kort.- Allt för att ni där uppe i norr verkligen har missat något! Då undrar du säkert vad jag ska köpa! Men det orkar jag inte skriva, jag har en kollegeblocksida med 2 rader breve varandra FULLA och några rader på baksidan. Därav insåg jag att det kommer bli problem att få med sig allt upp.. Men om jag kommer med 3 - 4 stora väskor hoppas jag det dyker upp någon räddare i nöden och hjälper mig att bära. Men att åka buss i Umeå lär bli jävligt jobbigt så jag tänkte unna mig en taxitur, tror det kan vara värt varenda krona!

Om tåget passar tiden, vilket de inte lär göra men då är jag framme i umeå klockan 07. Åker hem donar lite, handlar mat och sover sedan är jag fit for fight om någon skulle vilja spendera en halvdag med mig :)

Förresten Mumsan jag sprider Simon Norrsveden för dig!

Pusss nu ska jag städa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0