Längesen senaste uppdateringen

Ja det var ett tag sedan. Men jag har som ni säkert sett varit sjuk. Jag låg på sjukhus i fem dagar, inte helt rockigt faktiskt. Mina sjukdommar varierade ifrån hjärnhinneinflammation-ryggmärgsinflammation och sen körtelfeber på de. Men dagen innan jag fick åka hem så fick jag de konstaterat att jag BARA hade körtelfeber. Så nu är jag hemma sjukskriven och utmattad ett bra tag...

Men jag kom i alla fall in i Umeå så jag är nu en mycket desperat bostadsökande. Jag har kanske en etta på G, får reda på hur det går kanske i morgon eller på tisdag. Jag lovar dig mitt liv är fyllt med otroligt mycket nervösitet nu! Och sjukdom på det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0