22,05

Kom just ifrån dushen och innan det var det idol. Umeå idag, gud vad jag vill åka till Norrland. De pratar så underbart, för alla som inte redan visste det så ska jag gifta mig med en norrlänning! Men vad har det tagit åt idol? Vart är alla flickfavoriter? Nu är det flera årsedan det var någon att hänga i granen! Vem vet jag kanske har blivit för gammal för sådant? Håller du inte med mig? Men tacka vet jag 2005 då min absoluta favvo upptäcktes !
"Att komma innanför dina trosor är svårare än att vinna Vasaloppet med knäckebröd på fötterna..." Nej jag skojar faktiskt inte men exakt det smset fick Camilla förut. Helt sjukt roligt, det värsta var att killen var helt seriös!

Jag´känner mig efter 17 ganska manshatande, de visar sig alltid vara svin i slutändan. Därför har jag nu helt slutat ragga med tanke på att min obesvarade kärlek bor LÅNGT bort. Men om jag skulle "bygga" en egen drömkille skulle han se ut såhär ; Han skulle vara mellan 1,85-1,90. Blond, snygga arm/bröstmuskler. Och armarna ska vara täckta av asiatiska tatueringar, och en tatuering på halsen. Sen ska han då såklart prata norrländska. Inte för att man går efter utseende när man träffar någon, men man får väl drömma ;)



När jag slängde ett öga på väggen så upptäckte jag vilken grymt snygg bild det var nu i september (mamma byter sida jag är för lat). Ganska passande att jag har en kalender med bara killar när jag kallar mig manshatande. Lite dubbelmoral är aldrig fel!

Letar nu för fullt efter tatueringar och tatuerare! Det närmar sig, bara 82 dagar tills jag blir myndig! Jag fick en bra hemsida av frisören igår!

  

Exelenta bilder på skorna som jag köpte i Jönköping. Mina nya höstskor :)

 Köpte även en mapp på ICA idag som jag ska ha alla lösa papper i :)



Pinsamt att erkänna. Men jag är verkligen inget stort fan till städning. Såhär såg mitt rum ut förut, det ser tyvärr nästan likadant ut nu. När jag för en gångs skull skulle ta tag i städningen så blev klockan halv 6 och vi skulle på spinning. Stackars Carl som mådde dåligt av alla mina och Camys prylar (när vi bodde hos honom i helgen) han hade ju inte överlevt länge på mitt rum!

Men nu ska jag faktiskt sova ! Puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0