16 September

Hejsan :)

Nu är jag i alla fall några snepp blondare och en hel del centimeter korthårigare! Men jag kände inte att jag var så snygg i håret när jag kom hem, så före/efter bilder får nog vänta lite till.

Tro det eller ej men jag hittade faktiskt skor igår på Stenungstorg som jag ska ha på fredag! Hela outfiten är fulländad, jag kan inte vara gladare! Har nu tagit ganska B/fula kort, bättre det än inget :)

Kom hem ifrån skolan tidigt idag, jag hoppade över Info och Layout som vanligt. Det är NT (inte) bra. Jag känner mig extremt skoltrött, allt känns bara så meningslöst. Det är nog för att våran skola är så himla sämst. Men det har faktiskt blivit mycket bättre stämning i klassen nu efter snacket med kuratorn. Jag ska försöka ta mig i kragen snarast och plugga lite varje dag. Det hade ju varit himlans käckt om jag lyckades ganska bra på högskoleprovet den 24 oktober.


  

Ja det var skorna, 399 krScorett. Hadet egentligen velat ha klackskor men jag har för breda fötter för det! Men jag tycker dessa var helt okej.

 



  

Ja det där var min fulländade outfit :) På den vänstra bilder ser du min nya kortklippta nacke, tror jag lägger upp mer kort i morgon.

Här har jag lite bilder ifrån i måndags, Enjoy;

  

Julle och jag på min absoluta favoritrestaurang i Göteborg!

  

Jag gick loss med Julles otroligt sexiga läppstift!




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0