UPPRÖRANDE

I morgon ska jag ha prov i naturkunskap B. Tro inte att det är om något intressant om hur kroppen fungerar eller något, ICKE det handlar om rymden. Väldigt intressant........................... Seriöst jag drabbas snart av ett nervsammanbrott. Livet är inte rättvist, varför ska jag behöva läsa om rymden? Det gjorde man på lågstadiet räcker inte det? Jag kan lugt säga att rymden är det tråkigaste, nördigaste, töntigaste och mest mobbade i hela världen. Det är snuskigt löjligt, det är verkligen inte bra för något. Vill man spendera 2 år uppe i rymden måste man lida av någon jävligt allvarlig sjukdom, jag skjuter mig hellre- Osmart av mig att skriva ner mina tankar, jag tände till ordentlgt och nu är jag arg också. Måste väl återgå till supernovor och all annan skit nu, fy!

idol sen, sötis ska vara med idag. Rösta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0