Tisdag den 15 september :)

Igår åkte jag med min kära familj in till Göteborg. Vi började med lite shopping, jag gick med Julle. Det var dagen innan löning så jag hade hela 0,25 kr på mitt ungdomskonto, tur man har en syster med pengar. Jag köpte en klänning och en tröja/jacka som jag ska ha på mig på fredag :) Hann inte riktigt leta efter skor innan vi skulle åka till cashen och handla lite till jobbet. Sedan så käkade vi indiskt på det traditionella stället ;) Avslutade dagen med lite shopping på Coop i Stenungsund.

Idag så ska jag vara lite busig och "missa" lite av miljökunskapen och sen hela spanskan. SÅ SYND. Jag ska nämligen åka in till Stenungsund och klippa mig och färga håret !! Hejdå utväxten! Jag har såklart redan tagit "före" kort. Jag vet inte riktigt hur jag ska klippa mig, jag trivs vldigt bra i frisyren som jag har nu. Så får se om jag ändrar. Jag har i alla fall tänkt bli BLOND.

Men som sagt det kommer bilder lite senare, här har du lite the killers sålänge. Enjoy;




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0