Tisdag

Igår tog vi det stora steget och beställde biljetter till Jönköping. Vi åker dit på fredag förmiddag och åker hem på söndag. Jag tycker det ska bli superkul att komma härifrån och träffa Carl och så :)

Igår tog vi skolkort och alla skulle tydligen vara festklädda, men det visste inte jag. Underbart att informationen går ut till alla, alla tyckte jag skulle bojkotta kortet men jag var  med endå. Tyvärr ser jag mongolid ut både på klassfotot och på ensamkortet :(

Idag ska jag göra något totalt crazy. Jag ska åka med min lillasyster till skogen och plocka svamp! Det kommer nog bli ganska skoj. Men min syster är lite fin i kanten så vi får se om hon kan smutsa ner sig! Jag ska ta med mig kameran, det lär bli ganska skoj!





<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi prata om att vara festklädda i fredags, du blev också tillsagd.

2009-09-09 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0