Högskoleprovet

Mår visst inte så bra som jag trodde trots allt.. Känns ju kanske inte helt kalaskul att jag ska jobba 8-16 i morgon heller. Och på måndag ska jag in till Stenungsund på någon Mary Kay grej. När ska jag då hinna plugga?`Men grejen är ju den att jobb i morgon känns nödvändigt, jag kommer ju att bli arbetslös efter imorgon. Och kommer att tvingas leva på 1050 kr i månaden framöver... Min tvätt och mitt puder ifrån Mary Kay är snart slut också, så det känns också viktigt. Jag har ångest över skolan nu, det är så jävla tråkigt och känns meningslöst. Känns ju mindre skoj att betygen kommer att dras ner på grund av min omotivasion.

Jag ska förresten sluta skriva min bloggadress på facebook och bilddagboken för att ´se om de fortfarande är någon som läser då, om inte så kan jag lika gärna sluta.

Nu ska jag nog roa mig med att göra gamla högskoleprov. Önska mig lycka till!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0