IKEA

Lite bilder ifrån gårdagens shopping :)

Min nya parfym låg i världens sötaste förpackning. Endast 299 kr Kicks. Go Girl av Carolina Gynning!

        

Köpte också en nagelfil, inte för att jag har långa naglar. Men de ska bli långa och det är himla kul och fila 25 krKicks! Och världens bästa torrschamp 45 kr på  Kicks. Jag köpte också en ny mascara, 155 kr Kicks.

      

Efter den såkallade shoppingen på torget så gick jag och Camy till Lätt&Rätt för att gå på Mary Kay möte. Där köpte jag en ny ansiktstvätt 209 kr och ett löspuder för 249 kr av min Mary Kay konsult Ewa Edvardsson.

  

Jag vill åka till IKEA och köpa ramar! Ska nog tjata på mina päron!

Puss så länge <3


Kommentarer
Postat av: camy

jag gillar att bilderna är tagna i en busskur ;)

2009-09-29 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0