Flickan som lekte med elden

JAG MÅR BÄTTRE! :D

God morgon god morgon :) Jag kan verkligen inte sova på kvällarna, jag har helt vänt på dygnet! Jag som skulle lägga mig tidigt igår också!

Jag ska jobba hos för Hanna på Astrid goes organic (www.astridgoesorganic.com) om ungefär två timmar. Det ska bli ganska chill, jag jobbar ju bara en timma men det är bättre en inget. Efter i morgon är jag ju ARBETSLÖS också.

Klockan sju så ska jag och min lillasyster gå på bio i Skärhamn. Vi ska se Flickan som lekte med elden, jag hoppas att den är lika bra som den förra filmen.

Jag längtar så tills jag får lön/studiebidrag! Då ska jag in till Göteborg och shoppa lite. Jag behöver köpa en himlans massa saker! Men nu måste jag gå och fixa håret och sminka mig! Och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig när jag jobbar, något därifrån hade ju varit käckt.

 

<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Läckert

2009-09-26 @ 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0