13,23

Hej hej och god morgon :)

Har spenderat dagen sittandes i soffan vid tvn. Just nu  väntar jag på att Baywatch ska börja, det är så underbart B. Jag älskar det! Jag mår inte bra än så det blev ingen skola idag heller. Ska se om jag orkar plugg lite sen också, jag har verkligen hur mycket som hellst efter mig nu. 

Min mamma fyller 40 den 29 Maj och jag tror redan att jag har kommit på vad jag ska ge henne, får bara se om Julle är med mig på det. Ibland får man riktigt skillade ideer, jag har tillexempel kommit på en grej som jag ska ge Linn och Hanna också. Idag är det en bra dag helt enkelt!

Jag har nu 2 E-spar konton, det är sparkonton som man har på internet. Man för över pengar/ flyttar ut pengar till dem själv via internet. Väldigt behändigt faktiskt. Jag har nu sparat ihop så jag har lite pengar på dem, de ena kontot är spar till tatuering och det andra till Fillippinerna. Jag tänkte  nu öppna ett nytt, som också är för resor. Men mer spontana resor såsom till exempel; Luleå och så ska vi ju till småland när Camilla får körkort. Det är ju väldigt skönt och ha lite pengar så man kan göra lite spontana utflykter. Jag känner att jag är ganska into bankvärlden trots allt, jag tror jag ska söka sommarjobb på Tjörns Sparbank till sommaren! Jag saknar dem på Kållekärrskontoret jätte mycket. Det var min roligaste praktik/arbetsplats någonsin!

<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag undrar just vad det är för lurigt som du har tänkt ge i present. Men vet du vad, det låter ju som as najs sommar jobb. Nära och bra ju.

2009-09-25 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0