18,05

Precis efter jag klickat på knappen "spara och pubicera" slogs jag av en underlig tanke. Tänk om jag skulle utbilda mig till hudterapeut? Det om något borde jag ju passa som. Jag menar jag är utåtriktad och jag har själv haft väldiga problem med min Acne.  Oj det var första gången jag nämde det offentligt. Men jag förstår ju verkligen hur jobbigt andra har det. Jag har verkligen haft det jättejobbigt och har lagt ner flera tusen kronor sen 2007 världens bästa produkter. Jag har sedan dess nästan bara köpt Mary Kay produkter utav Ewa. Och jag har betalat varenda krona själv, vissa gånger har jag tvingats lägga hela min inkomst (studiebidraget) på smink och andra produkter. Du kan inte ana vilka floder jag faktiskt har gråtit, det har ju kostat mig mycket mer tårar och jobbiga dagar än kärleksbekymmer.

Nyfiken som jag är så "surfade" jag såklart direkt in på Arbetsförmedlingens hemsida (jag brukar hänga där rätt ofta faktiskt)  självklart såg marknaden mörk ut. Men det är väl klart det ska inte vara lätt att få jobb nuförtiden. Allt som jag kan tänka mig och bli har en mörk framtid, det vill säga det finns överskott. Det finns fler utbildade än vad det finns jobb. Varför gick jag inget manligt, så man kan få jobb efter skolan? Jo för jag var dum och tänkte göra något som jag tycker är kul. Kommer sluta med att jag sitter hemma vid datorn ARBETSLÖS resten av livet. Happy happyyyy

Det funkar fortfarande inte att lägga in bilder :/

<3


Kommentarer
Postat av: 666

Haha, a jag kommer ju iaf inte sitta klistrad framför tv:n och titta på din blivande hustru

2009-09-25 @ 16:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0