21,32

Med tanke på att det FORTFARANDE  inte fungerar med bilderna så får jag väl lägga in dem i morgon då..

Men det var ju precis idol. Ganska halvlamt men jag har numera två favoriter. Självklart har jag bottennapp också och det är Durma, hon är så himla överkäck och är typ som en durasellkanin. Hon sjunger inte dåligt (då hade hon inte kommit så långt) men det känns verkligen inte som om hon platsar där, hon känns galet omogen.
Mina favoriter är Sabina och Rabih :)



Han är ju så himla söt!



Nästa onsdag klockan  9 tror jag det var på tv4+ börjar Dagens man, men jag tror inte att det kommer bli en flopp som andra dejtingsprogram. Det är ju ingen mindre Carolina Gynning  herself som ska vara programledare. Någon mer än jag som kommer sitta klistrad framför tvn? Kanske så man ska söka? Hahah ja varför inte ! Ansök här : http://www.tv4.se/1.1066377/sok_till_dejtingprogrammet_dagens_man .

I morgon har jag sovmorgon till 12,50. Så jag tror jag går ut på en långpromenad innan skolan så har jag gjort det. Jag ska plugga hela helgen/hela nästa vecka. Gud så roligt, snacka om Hello no life. Dock ska jag eventuellt på bokmässan eller så ska jag på Bio med Julle jag vet inte riktigt än.


Förresten förut så beställde jag en kalender. Jag blev jätte sugen på att designa en egen efter jag såg Frida Jivbys (fridajivby.blogg.se) jättefina kalender i våras. Man kan designa sina egna supersöta kalendrar på den här sidan : http://www.personligalmanacka.se/ Funkar ju inte med bilder än, så får lägga in en bild på min kalender i morgon då också.

Nu ska jag läsa SOLO, sen ska jag nog försöka sova! <3

 


Kommentarer
Postat av: camy

vill bara säga att jag saknar dig min vän :(

2009-09-24 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0