22,09

Nu har jag lekt med Camilla i någr timmar, hon tvingade upp mig ur sängen. Bra gjort! Vi har tittat på film (Camy somna) och ätit B&J. I morgon så ska jag jobba på golfen näst sista gången i mitt liv, det är nästan lite sorgligt. Har ju jobbat där sen 07 tror jag. Jag ska upp 7 i morgon så jag ska snart sova, tänkte bara lägga in lite mer bilder . Hittade bland annat lite före efter kort innan/efter jag klippte mig. Hade fruktansvärd utväxt, men som fattig student har man inte råd att klippa / färga håret så ofta tyvärr.

FÖRE:

  

EFTER:

  

Jag glömmer alltid att ta kort vid lite viktigare tillfällen som till exempel igår, jag tog bara kort när hon tatuerades. Biler kommer här, enjoy;


 

Träffade ju lustigt nog min kusin där, han fyllde i sin enligt mig galet snygga tatuering.

     

Någon var nervös, hon fick hjärtat uppritat :)



Resultatet, JÄTTEFINT :D

 

O
ch hon blev nöjd, jag är nu ännu sugnare på att tatuera mig. Jag hittade fina bilder förut som jag tänkte lägga ut i morgon. 

 

Min kärlek och världens godaste naanbröd på våran favvo restaurang.

Jag känner att detta börjar blir mer och mer bilddagboken, lite text och mycket bilder. Men jag känner inte att jag har sådär väldans mycket att skriva om, jag gör ju inte allt för mycket trots allt.

Men nu måste jag verkligen sova! Pussss   <3


Kommentarer
Postat av: 666

Grr, snygg tatuering

2009-09-19 @ 22:11:47
URL: http://emmmajohansson.blogg.se/
Postat av: camy

mitt lilla hjärta :)

2009-09-19 @ 23:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0