Astrid goes organic!

Sitter nu inne på Astrid, de har flyttat  och ligger nu brevid skoaffären. De har fått det väldigt mysigt måste jag säga. Det är ju inte allt för livat här idag, bara några snorungar sm leker på lekplatsen. Jag och Hanna har nu pratat om att ha 18års fest. Hon fyller ju bara 10 dagar innan, mig så det hade passat sig väldans bra! Vi hade velat hyra en lokal och ha maskerad.


Förresten om du inte har något för dig idag, så är du välkommen hem till mig! Min mamma ska dricka en hel flaksa champange själv. Hon sa nämligen det på skämt i våras : När du slutar på golfen så ska det firas, jag ska dricka en hel flaska bubbel själv! Min mamma är kanske inte den människan som överkonsumerar alkohol direkt (det är ju mycket kalorier i det). Så det kommer nog bli minst sagt spännande. Men jag och Julia ska ju på bio så pappa sa att mamma kanske redan däckat när vi kommer tillbaka, så vi får skynda oss!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0