94 dagar

Ja så många dagar är det kvar tills jag blir myndig! Jag längtar mer än mycket!

Hej på dig förresten :)

Idag börjar jag inte skolan förrän 14,35 och slutar 15,40, världens mest onödiga dag! Men jag ska åka mopppe med min kärlek till skolan så det ska bli kalaskul;)

Det har faktiskt blivit bättre i klassen nu sen krismötena med kuratorn. Det trodde jag faktiskt inte!

Måste lägga upp låten som snabbt blev min favvo på hultan i somras, egenligen vet jag inte varför men det bara blev så. Jag saknar festival-livet så in i helvete, det var så himla skoj och man träffade sjukt mycket konstiga/underbara människor. Nästa sommar är det på't igen, synd bara att det nästan är ett helt år kvar. Om det blir Peace&Love, Hultsfred och Roskilde är jag mer än nöjd. Jag har ju världens bästa sällskap med mig också <3



Världens sötaste video. Älskar när hon pratar svenska! Och Skarsgård är ju inte direkt ful heller ;)




<3

Kommentarer
Postat av: caamy

DU är de bästa jag vet :) !

Lääängtar som satan tills helgen, vi kanske borde boka buss biljetter snart? :)

Ses imorgon (L)

2009-09-06 @ 18:37:31
Postat av: Patrick den finkänsliga

Ey ofta jag orkar kolla å en 8:14 lång musikvideo... vilken del pratar hon svenska? ;D

2009-09-07 @ 19:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0