9 September 12.47

Ja kära lilla du  vi pratade om att vara festklädda i fredags, men vi BESTÄMDE inget. Det är skillnaden.

Jag har nu inte längre bytt till abonnemang, jag håller stenhårt fast vid mitt kontantkort. Den trevliga Jonas Willborg ringde upp mig idag igen och bad om ursäkt. Jag får ju inte binda mig till sådana avtal, jag är inte myndig. Så han ska ringa upp mig igen ¨på min födelsedag :)

Info & layout, finns det något mer meningslöst?

Tänkte även lägga upp bilderna ifrån gårdagens svampplockning om jag hinner det innan spinningen. :)

Njut av lite Mr. Brightside


Kommentarer
Postat av: Anonym

date? gillar din still.... finns på patriks lista....



:D

2009-09-10 @ 17:38:04
Postat av: Patrick

Asså... Killen ville se lady gaga videon... så jag länkade den och då tyckte han att du va snygg. jag har inte bett honom skriva här bara så du vet (=

2009-09-10 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0