22,24

Idag såg jag för första gången ett avsnitt ifrån Miami ink som jag INTE sett innan, det händer ju aldrig! Det var otroligt megabra och min besatthet av tatueringar bara ökar och ökar! Efter det var det dags för CSI Miami trodde jag. Men bara det att det faktiskt krockade med 3 andra bra program. Ett äkta lyxproblem! Det gick nämligen Färjan 3, Brottskod försvunnen och det som jag slutligen valde Sveriges fulaste hem! Det var nog bland det roligaste jag sett i hela mitt liv, de stackars bögarna var ju livrädda för alla djur på gården. Men som jag garva! Det behövde jag efter en hel dag liggandes i sängen/soffan. Och avslutade min tvkväll med Svenska hollywoodfruar. Synd och förneka det, men vilket liv de lever- Jag är fruktansvärt avundsjuk!

Det blir dessvärre ingen skola för mig i morgon heller så jag missar ett prov, känner jag har en hel del och göra nu. Det blir nog till att plugga i helgen ! :s

Nu ska jag svara folket på msn :) Pusssy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0