22,00

Jag förstår verkligen inte hur man designar om bloggen, jag tycker min är superfin men vill byta bilder! Vet du hur man gör och vill hjälpa mig så blir jag glad :) Men den är i alla fall rosa och fin. Jag skulle sova klockan nio men ovanligt nog så fastnade jag här. Msn är min nya hobby, pinsamt det känns så 2007!

Frågar nu ut Max om hur körtelfeber fungerar, han verkar tycka jag är ganska tjatig. Men det är en ganska skrämmande tanke hur lätt man egentligen kan åka på den såkallade kyss-sjukan! Det gäller att ta det lugnt!

Imorgon blir det ingen skola heller :/ Tänkte börja dagen med att kolla lite på Andra Avenyn :) Jag mår sämre idag än vad jag gjorde igår. Har fruktansvärt ont i näsan, jag snorar massa och ser ut som Rudolf med Röda mulen!


Ja tänk på vem du delar saliv med. Hur kul är det med körtelfeber?



<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du ska göra om bloggen till svart.

2009-09-22 @ 23:31:17
Postat av: Elin

Haha! Jag är hemsk jag vet, men så är verklighten idag tyvärr men jag hoppas på det bästa! Jag hoppas verkligen att det kommer finnas snö kvar i framtiden... :) <3

2009-09-23 @ 09:16:13
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: camy

imorgon ska du med in till stan en snabb sväng vare sig du vill eller inte! du kan ju inte göra de men jag vill så åker vi in så fort du kan och gör de på dig? <3

2009-09-23 @ 09:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0